Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

torstai 8. tammikuuta 2009

Olen kärsivällinen

Siinä tämän vuoden sloukani. Olen kärsivällinen, tuloksia ei synny hetkessä, kukaan ei ole seppä syntyessään, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Siinä on haastetta vuodeksi eteen päin, ellei jopa vuosiksi.
Olen kovin impulsiivinen ihminen ja ryhdyn moniin asioihin päätäpahkaa sen kummemmin miettimättä, suunnittelematta tai turhia murehtimatta. Yhtä helposti löydän kuitenkin uusia haasteita, ideoita ja toteuttamis kelpoisia ajatuksen puolikkaita ja tämä johtaa siihen, että valmista ei synny, tulee niin sanottua S&S kamaa, eli sutta ja sekundaa.

Olen kärsivällinen. Päätän aloitetut työt (ainakin melkeen aina) ennen kuin aloitan uuden. Luen ohjeet ennen kuin teen! Mietin tarvitsenko todella uusia hilavitkuttimia. En lannistu, vaikka en ensi yrittämällä ole virtuoosi. Pysyn linjassa, tietyissä asioissa en tingi, vaan odotan kärsivällisesti edistymistä! Olen kärsivällinen!

Mun sananni ei ole niin trendikkään kuuloinen, mutta olen kärsivällinen, ehkä ensi vuonna keksin osuvamman :D

1 kommentti:

  1. Voi ei, me ei kyllä todellakaan olla samiksia! Nauroin melkein ääneen, meidän valinnat ja perustelut oli niin vastakohtaiset... ;-)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.