Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

perjantai 9. tammikuuta 2009

Uuden vuoden lupauksia

Eli varmaan miljoonan muun suomalaisen tapaan olen päättänyt, että se on loppu nyt! Ai mikä? Katso täältä. Baulalle on käynyt samoin kuin minulle, ja niille miljoonalle muulle. Että on tullut välillä popsittua muutakin kuin porkkanaa.
Tein itselleni tälläisen motivaatiokalenterin jääkaapin oveen. Siinä on ihanimmat paperini ja lupauksia siitä mitä kilojen karistessa on luvassa. Lisäksi lista niistä asioista mitä hädän ja uskon puutteen hetkellä voi syödä. Jos karppaus ei ole sinulle tuttua, niin vilkaise täältä. Sitten on lopuksi taulukko, mihin merkitä mahtava laskusuuntainen käyrä! Ja nyt sitä paljon puhuttua kärsivällisyyttä sitten tarvitaankin. Jätin tarkoituksella vielä tilaa muistiinpanoille ja muille merkinnöille joille voi tulla tarvetta projektin edetessä.
Olen määrännyt itseni ostoslakkoon ja opettelen palkitsemaan itseäni syömisen sijaan tuhlaamalla rahaa. Loogista, eikö?






Pää palkinto viidentoista kilon kohdalla on jotakin kivaa mieheni kanssa. Vaikka viikonloppumatka Pariisiin, hehee!
Ja vielä, tässä on käytetty magneettia, ilmeisesti magneetti paperia, jostakin kotiin lasten mukana jaetusta Panadol mainoksesta, "Lapsi sairastaa". Näppärää materiaalia.

4 kommenttia:

  1. Loistava idea tuo kalenteri.. :) Voisinpas harkita itsellekkin vastaavia palkintoja..

    Aivan upeita kaikki nuo vuoden skräppääjä työt, odotan innolla itse kilpailua. Palkinnot on kyllä kivat kaikille teille..

    VastaaPoista
  2. Hienosti toteutettu! Toivottavasti myös Heinikan väki näkee tämän.. :)

    VastaaPoista
  3. Onpas kiva... pitäisköhän idea skräpistää...

    Onneksi olkoon finaalipaikasta! Pian nähdään!

    VastaaPoista
  4. Ompa hyvän näköinen kalenteri!

    Minä olen huomannut, että kun istuu askartelupöydän ääressä ahkerasti, niin ei tee mieli syödä niin paljoa ja näin säästyy rahaa tarpeellisiin askartelutavara ostoksiin.

    ja toinen hyvä säästökeino on laittaa mies yksin kauppaan, minä jos olen mukana niin ostan kaikkea ylimääräistä :)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.