Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

maanantai 9. syyskuuta 2013

Mixed media kortti

Tämä kortti syntyi oikeastaan skräppäyksen sivutuotteena.

Minulla oli tekeillä sivu ja kaikki kamat tietenkin lojuivat ympärilläni. Vesivärin kuivuessa varsinaisessa työssä tartui korttipohjaan ja aloin sommitella pöydällä olevia elementtejä siihen.  Olen ensin liimannut korttipohjaan kuviopaperia ja kolmeuloitteisen kukka koristeen.

Pohjan ja kukkakoristeen päälle olen tuputellut ohuelti gessoa. Gesson kuivuttua olen lisännyt vesiväriä. Värjättyäni taustan olen lisännyt muutamia tarroja ja sen jälkeen vielä valutellut lisää vesiväriä.


Nyt kun katselen korttia niin leimaus olisi tuonut mukavaa kontrastia korttiin.
Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.