Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

keskiviikko 3. lokakuuta 2012

skräppäys - jalat maassa

Tämän yksinkertaisen sivun tein tämän viikkoiseen CSI -haasteeseen.
Värit oli itselleni aika erikoiset, joten halusin pitää sivun suhteellisen helppona. Tykkään kovasti noista puisista pilvistä ja sadepisaroista.

Ajatuksissa on monen monta juttua mitä haluaisin blogiin kirjoittaa. Olen saanut tunnustuksiakin! Ja haluaisin nostaa esille muutamia omastamielestäni mielenkiintoisia blogeja joita luen, mutta tiedättekö mitä! En pysty! Matkakuume on aivan järjetön! Minä näen kohta Finnabairin ihka elävänä. Ja Donna Downeyn. Ja osallistun valokuvauskurssille, jossa näkökulmana on skräppäys. JA vietän aikaa huippu seurassa seuraavat neljä päivää. Voiko joku nipistää mua?


I made this simple layout for this weeks CSI -challenge.
Autumn can come. "Keep your feet on the ground."

My evidences are leaves, small bits and peaces and frames. And my testimony is journal about lesson I have learned.




Tässä vielä tämän kertainen Casefile:

10 kommenttia:

  1. Ihana. Mun lempijuttuja :) Mulle tulee tästä mieleen (värit, asettelu, pilvi) mun Vuoroin Vieraissa haaste :)

    VastaaPoista
  2. Ihana sivu, minä tykkään! Nauti reissusta ja yritä pysyä saappaissasi!

    VastaaPoista
  3. Nätti on, varsinkin sade. Pidä hauskaa!

    VastaaPoista
  4. IHan huippu hieno tämä,ihanaa sinistä! Mahtavaa retkeä toivon sulle! Ha det mycket bra! :)

    VastaaPoista
  5. The background is so bold and you are so clever not to load your page with embellishments!! Love your approach on the challenge!!! Thanks for joining us at OUAS!

    VastaaPoista
  6. What a great quote and that photo compliments the quote perfectly. This is a very whimsical page...simple yet bold. Thanks for joining us at OUAS!

    VastaaPoista
  7. Oih, mikä sivu! Ihanan väriset kumpparit! Upeaa reissua:)

    VastaaPoista
  8. Perfect!Love it!
    Thank you for joining us at OUAS

    VastaaPoista
  9. Tykkään tästä ja tykkään että päästiin tapaamaan Finnabair ja muut! Ihanat värit ja kuviot ja asettelu ja kaikki.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.