Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Ihana!

Tänään Ihana-lehdessä on ensimmäinen juttuni ikinä! Se ei vielä ole ihan sellainen kuin haluaisin, mutta joskus kaikilla on ensimmäinen kerta. Opittavaa riittää.

Olen kuitenkin todella iloinen tästä mahdollisuudesta ja onnekas, että pitkä aikainen haaveeni on totta! Minulla on oma pikkupalsta skräppäyksestä vuoden jokaisessa Ihana -lehdessä.

Olen aivan mahdottoman fiiliksissä, jopa siinä määrin että oli pakko nappasta kuva minusta ja lehdestä suoraan lenkiltä palattuani. Urheilupaita väärinpäin päällä.





Nyt olen matkalla treffeille. Sellaisille, minkä tuloksista pääsette toivottavasti nauttimaan myöhemmin keväällä sekä livenä, että virtuaalisesti.

Hauskaa keskiviikkoa kaikille!


13 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon minunkin puolestani! Olet ansainnut tuon palstasi!

    VastaaPoista
  2. hyvä Emmo!! sulla on mahtavia ovia auki. tarttisko sitä ruveta tilaamaan ihana-lehteä? ;)

    VastaaPoista
  3. Onnittelut!
    Sitäpaitsi onnittelut kuuluu myös meille lukijoille, mehän päästään nauttimaan myös sun palstastasi ;)

    Ei kai ne treffit vaan liity IS:een ? hmmmm.......

    VastaaPoista
  4. Onneksi olkoon! Hmm, milloinkahan lehti tipahtaa mun postiluukustani....

    VastaaPoista
  5. onnea! Heti huomasin kun lehti tipahti luukusta. :)

    VastaaPoista
  6. Onnea! Mukava yllätys oli lehteä selatessa :). Ja vielä kivempaa tietty, että jatkoa seuraa.

    VastaaPoista
  7. Mahtavaa! Ihan tuota kuvaa myöten! :D Sä olet ihana! :D

    VastaaPoista
  8. Onnea! joutuukos tässä ostamaan taas uuden lehden vai tirkistelisiköhän vaan entistä tarkemmin lehtihyllyllä ;)

    VastaaPoista
  9. Onnea :) blogissani on sinulle se tunnustus

    VastaaPoista
  10. Onnea! Yhyy, missähän mun lehti viipyy!? :(

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.