Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Kaaosta ja vesirokkoa

Tällä hetkellä on kesken monta isompaa ja pari pienempää projektia. Kivoja juttuja, isoja haaveita.

Lapsi sai vesirokon, ensi viikon olen työmatkalla. Kuka siivoaisi sillä välin?







Tästä tulee kevät leiska. Harmooninen sellainen.




Tässä on isoin työni, siihen liittyy monta haavetta. Kumpa osa niistä saisi siivet.




Kaiutin projekti etenee. Se saa siipien sijasta pyörät alleen. Kun keksin miten.




Tämä on. Jotakin tärkeää, minulle itselleni. Toivon että saan ajatukseni muutettua näkyväksi. Projekti etenee, gesso kuivuu.




Olen pahoillani ettei työhuone kuviani voi pinnata inspiroivina craft roomeina.

Olen pohtinut että kirjoittaisin blogia myös englanniksi.

Translation:
I'm a mess. But I have big dreams.

4 kommenttia:

  1. Ihana luova kaaos <3 Tykkään!

    Ja suuria siipiä ja sulkia niihin täältä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Kaaoshan ei sinällään ole pahasta, etenkin jos on erinomaiset kaaoksen hallinta kyvyt... :D

    VastaaPoista
  3. Sä olet niin huippu :) Paljon meneillään, mahtava kaaos, olen varma siivistä ja pyörätkin löytyvät takuulla! Kiitos, saan täältä aina värienergiaa ja uskoa tekemiseen.

    VastaaPoista
  4. Satu, kiitos samoin! Joskus kaaos on hyvästä, sen seasta voi löytyä pyörteessä hiotuneita helmiä. Ainakin haluan uskoa niin.

    Riikka, kiitos!

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.