Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

maanantai 24. marraskuuta 2008

Minä-kirja

Olen katsellut muiden tekemiä Minä aiheisia kirjoja ja muita skräppäilyitä jo pidempään. Upeita Viiko elämästäni tai muita hienoja omaa elämää käsitteleviä töitä on eri blogeissa ollut esillä.
Itseäni on estänyt se, etten ole kovin hyvä missään pitkäjänteisessä, en pysty keksimään koko vihkoa yhdistävää värimaailmaa, fonttia tai edes paperikokoa!
Jestas, olen haahuilia omaa luokkaani.
No saimpas sitten käsiini Ali Edwardsin Life artist nimisen kirjan. Ja sieltä sain ahaa elämyksen. Minä kirjan ei tarvitse olla sen kummempaa kuin hetkiä, tunnelmia, muistoja, ajatuksia minusta ja elämästäni, nyt. Jos minä en ole kovin järjestelmällinen, ei kirjan minusta tarvitse myöskään olla sitä.
Niinpä olen tehnyt yksittäisiä sivuja, jotka merkitsevät jotakin minulle, herättävät minussa jonkin muiston tai ajatuksen. Näitä on kasassa vasta muutama, ja osasta puuttuu journaling.


2 kommenttia:

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.