Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

lauantai 1. marraskuuta 2008

Ostoksia

Kehtaakohan täällä enää esitellä ostoksia kun ei noita tuotoksiakaan juuri ole esiteltäväksi asti :D
No juu, esittelempä kuitenkin.

Eli Maissin innoittamana tilasin Paperellasta Memory boxin papereita. Viime kerralla jäin ilman kun olin liian "harkitsevainen". Nytkin näyttää siltä että kaikki paperit on menneet, ainakaan niitä ei enää löydy Paperellan sivuilta.



Lisäksi eilen oltiin miehen kanssa vapaalla (Ihan kaksistaan!) ja käytiin Helsingissä. Aluksi meidän piti käydä leffassa tai Kiasmassa (hehee, toisiinsa verrattavaa korkeakulttuuria), mutta sitten päädyttiinkin vaan kävelemään ja istuskelemaan kahvilassa ja käytiinpä Teerenpelissä yksilläkin! Mutta pakko oli sen verran shoppailla että kun rauhassa pääsee, niin akateeminen kirjakauppa on mun vakio kohde. Olen aina tykännyt kirjojen hajusta! Sieltä mukaan tarttui muutama matkailukirja ja yksi ihanan inspiroiva painamisesta kertova kirja. Kävimme syömässä ihanassa Juuri ravintolassa. Voin suositella sitä lämpästi kaikille hyvän ruuan ystäville!







2 kommenttia:

  1. Oli vielä pakko kommentoida tätäkin... Olen luullut, että olen todella outo kun tykkään uusien kirjojen tuoksusta, mutta en ole näemmä yksin! =)

    VastaaPoista
  2. Vau, hieno löytö tuo printti-kirja! Näyttää tosi kiinnostavalta, toivottavasti inspiroi!

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.