Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

maanantai 17. syyskuuta 2012

Skräppäys - Sadonkorjuuta

Oletteko jo käyneet osallistumassa Amalian syyskuun haasteeseen, jossa haasteena on tällä kertaa sadonkorjuu? 


I made this for Amalias challenge, this month’s theme is harvest.

skräppäys

Tähän sivuun olen pohjan leikannut Cameolla ja liimannut sen aluspaperiin gesson avulla. Päälle olen suihkinut mistejä ja läiskinyt akryylimaaleja perään. Lopuksi olen vielä embossannut mustia ympyröitä. Kuvan takana oleva tagi on tekniikka harjoituksia, kuten ison napin takana oleva kukkakin. Se on värjätty alkoholimusteilla ja terälehdet on kohotettu kuumailmapuhaltimen avulla.

Background pumpkin lace is made with Cameo and clued to its place with gesso. After that I used mists and acrylic paints. I also did some embossing. Tag is one my technique try outs as well as flower behind the button.



Tässä leiskassa mielestäni yhdistyvät kivasti tekninen hifistely ja perinteinen tekeminen.

I Think that this layout is good combination of hifi scrapbooking and and traditional crafting.

4 kommenttia:

  1. Saman alan ihmisiä ollaan, koulukin on ollut mulla sama. Mä teen aika vähän tollasia töitä enää nykyisin. Ihana käydä kattomassa ja lukemassa.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.